teisipäev, 1. aprill 2014

Uued tuuled


Blogimisse on ikka meeletult suur auk jäänud. Pole minust suuremat blogijat vist. Aga nokitsenud olen üks jagu. Kudumine ja heegeldamine on jäänud rohkem tahaplaanile ja uued tuuled puhuvad.

Eelmise aasta mai lõpus ostsin endale õmblusmasina  ja olen nüüd tasapisi õmblemist meeldetuletanud. Kusjuures õmblemist olen õppinud ainult koolis käsitöö tunnis ja seda ka viimati seal teinud. Kodus oli küll õmblusmasin tolajal, aga mingi hetk läks see katki ja ema pole seda siiani parandusse viinud. Seega umbes 15 aastat pole ma õmlusmasinat puutunud. Uue masina valimine oli ka omaette kunst, sest valik on väga suur. Tänapäeva masinad teevad ikka elu palju lihtsamaks ja mugavamaks.

Esimese asjana otsustasin tüdrukutele teha öösärgid. See tundus riskivaam kui midagi nässu veidi läheb. Ostsin Burda ja võtsin seal ühe lihtsa pluusi lõike, mis mulle silma hakkas. Pikendasin lõiget veidi ja käevaruatele jätsin kummi õmblemata. Kangad ostsin Kangadzunglist. Tavalised puuvillased. Kumbki tüdruk sai 2 öösärki: ühe mõmmidega ja ühe Hello Kittydega. Jaanipäevaks sain need juba valmis ja nad on neid aktiivselt lasteaias kasutanud (nii pole teistel samasuguseid).




Neist on saanud tirtsude lemmikud. Pildile ei õnnestunud mul neid nendega kuidagi saada. Mitme kuuliste läbirääkimiste tulemusel õnnestus mul lõpuks nad ära rääkida alles nüüd, kui nad mul pikalt tõbistena kodus olid.



2 kommentaari:

  1. See vaev tirtsude pildile püüdmiseks on küll kuhjaga ära tasunud!!! Väga nunnud öösärgid ja väga tore üle pika aja su blogi lugeda :)

    VastaKustuta
  2. Aitäh! Ja nüüd pean juba vaikselt mõtteid mõlgutama, et suuremale veel öösärke teha.... Seekord siis sinu laenatud raamatust :)

    VastaKustuta