laupäev, 5. aprill 2014

Sahtlitega mini-kummut



Eelmine kevad käisime sõbrannadega Soomes Ikea reisi. Nii öelda jala mitte autoga. Tore päev oli ja teiste asjadega koos tõin sealt käe otsas ära sahtlitega mini-kummuti. Analoogseid on tegelikult aeg-ajalt müügil ka Bauhofis (reklaam lehtede ja juttude järgi). Aga igakord kui mina Bauhofis olen käinud, siis pole ma neid ülesse leidnud või neid pole olnud.




Tahtsin valgeks värvida ja siis midagi ilusat veel peale teha. Loomulikult unustasin ma pildi teha enne tööle asumist ja Ikea lehelt ma ka hetkel ei leia ülesse (võimalik, et neil otsas ka juba ju). Kasutasin ikka seda lumi valget kookosvärvi, mida mul kodus veel natuke on. Valgeks tehtud, siis otsustasin decoupage- tehnika ära proovida. Eelmine aasta sai millalgi Hansaplandist ostetud ühed ilusad tulpidega salfakad just millegi sellise jaoks. Nüüd need läksid käiku.




Kui ka sellega ühele poole sai, siis tundus kummut ikka veel liiga valge ja tühi. Seega järgmine mõte oli liblikad. Pika netis surfamise peale leidsin sobivate liblikatega salfad kunstitoa lehelt. Mõeldud tehtud. Sellest 1-st salfast on mul pool alles. Seega saab tulevikus veel kuhugi liblikaid panna. Ja kõige lõpuks sai siis kinnitamiseks Tikkurila Kiwa lakiga ka üle lakitud.

Algselt plaanisin unagi seda endale. Kuid siis ikkagi mõtlesin, et kunagi teen endale ka, aga ostan kummuti Bauhofist. Seal sahtlid erinevates suurustes ja sobiks mu vajadustega paremini. Seega said tirtsud selle iluduse endale pisipudinate hoiustamiseks.

1 kommentaar: